Kompanija P. Trade d.o.o. već 19 godina uspješno se bavi distribucijom i uvozom poznatog svjetskog branda espresso kafe Lavazza. Izuzetna profesionalnost i entuzijazam u poslovanju doprinijeli su da ovaj vrhunski brand bude prepoznat i uvažen i na tržištu Bosne i Hercegovine. Uspjehe i kontinuirani rast nizali smo iz godine u godinu, a naše kvalitete su prepoznali i drugi veliki svjetski brandovi koji su nam se pridružili i ukazali nam povjerenje. Odgovaramo na visoke zahtjeve tržišta uz premium brandove koje predstavljamo. Naš profesionalni i ambiciozni tim doprinio je tome da brandovi koje danas predstavljamo zauzmu vodeće pozicije na tržištu. Brand Lavazza nalazi se u samom vrhu prodaje espresso kafe na tržištu Bosne i Hercegovine, a istom putanjom idu i drugi premium brandovi koje zastupamo – čajevi Althaus i program vrhunskih toplih čokolada Eraclea. Početak djelovanja kompanije P. Trade d.o.o. bio je usmjeren isključivo na HoReCa program, no kasnije kada smo osvojili povjerenje naših partnera i potrošača nastavljamo istim uspjehom i u distribuciji programa OCS (office coffee service). Pored distribucije aparata, kafe i čajeva vršimo i servis aparata u najkraćem mogućem roku. Kompanija P. Trade d.o.o. djeluje na području Federacije, a naša podružnica Di Bar 01- Banja Luka sa svojim timom djeluje na području Republike Srpske. Pomoć pri odabiru kafe, čaja, tople čokolade, direktna dostava, postavka aparata i edukacija o spravljanju napitaka dio su naše svakodnevnice i spadaju u naše usluge. Kvaliteta i brzina naše usluge na najvišem je nivou u što se i sami možete uvjeriti.
Lavazza svoj istorijski put započinje davne 1895. godine u Torinu, kada je Luigi Lavazza otvorio malu prodavnicu specijalizovanu za prženje i prodaju kafe. 1927. godine firma se razvija u ono što danas znamo kao Luigi Lavazza S.p.A.
Vec četvrta generacija porodice Lavazza održava istoriju dugu 125 godina kombinujući kvalitet, originalnost i tradiciju.
Šezdesetih godina prošlog vijeka Lavazza izvodi malu revoluciju na tržištu kafe – počinje sa proizvodnjom vakum pakovanja! Stvorivši mogućnost da se svježina i kvalitet proizvoda čuvaju mjesecima potpuno pridobijaju Italijanske potrošače. U Italiji Lavazza danas ima 45% učešća na tržistu, a 75% italijanskih porodica kupuje Lavazza proizvode.
Ovim otkrićem počinje i osvajanje svjetskog tržišta, tako da danas ovu kafu možete popiti u više od 90 zemalja svijeta.
Lavazza posebnu pažnju pridaje obrazovanju profesionalaca u oblasti pripremanja kafe i u tu svrhu je širom svijeta osnovana mreža od 45 trening centara.